Medlemmene av GRAS har i de senere år – etter år 2000 – fått en legendarisk status. I norsk kunsthistorie er det skrevet kilometervis, om man vil google denne gjengen som startet sitt eget silketrykk-verksted i Oslo i 1969. Iniativtaker var Willi Storn (intervju med Per Kleiva i Samtiden 1/2011), som jeg hadde kjent siden et par år før, og som jeg fikk med på en kombinert utstilling og happening i Skien våren 1969. Silketrykker Per Kleiva var tydeligvis igang i Oslo alt da. Han fikk en skisse sendende fra Egil Storeide, som hadde blitt med Willi til Skien. Tilbake kom i løpet av veldig kort tid en bunke silketrykte plakater for vår utstilling: «Et minutts stillhet.» Serien starter med skissen til Egil Storeide, videre til Hennie-Onstad Kunstsenter – «A museum of possibilities», i Bærum, og så videre til UKS – til da deler av utstillingen, alt Willi klarte å presse inn i kassebilen sin, ble til Willis utstilling der. Til sist noen fotos fra miljøet i kunstrekollektivet GRAS og verkstedet der de holdt til.